طالبان أفغانستان - O3d3jak9hzljvm / ویدیو/ ایستاده‌گی زنان ولایت غور در برابر ظلم طالبان.. گروه طالبان چهارشنبه 7 ژوئیه 2021 اعلام کرد، طی حملات 24 ساعت گذشته این گروه علیه نیروهای دولتی افغانستان شمار دیگری از مناطق این کشور را به تصرف خود در آورده است. در این سال‌ها، کشورهای پاکستان، امارات متحده عربی و عربستان سعودی تنها سه کشوری بودند که طالبان را به رسمیت شناختند. طالبان قُساة.نسأل الله أن يبعدهم عنا. هرات، سومین شهر بزرگ افغانستان و. شماری از بازرگانان می گویند که به تازه‌گی طالبان محصول هر تن آرد را در چشمه شیر از ۱۰۰ افغانی به ۱۵۰ افغانی بلند برده اند.

وفى خريف عام 1996، استولت طالبان على كابول وأعلنت أفغانستان إمارة إسلامية. برخی از نمایندگان احزاب در پارلمان. كشف تقرير رسمي أميركي نشر الخميس أن هجمات طالبان التي تضاعفت منذ توقيع اتفاق شباط/فبراير 2020 الذي مهّد لانسحاب القوات الأجنبية من أفغانستان، تشكل خطرا وجوديا بالنسبة للحكومة الأفغانية. تضمنت أيام عمل القابلة نورية هيا اجتماعات ومناقشات منتظمة مع أطباء من الرجال الذين يقررون العلاج للسكان المحليين وأولويات العيادة. حمل الرئيس الأمريكي السابق دونالد ترامب خلفه جو بايدن المسؤولية عن التقدم العسكري لحركة طالبان في أفغانستان، معتبرا أن الانسحاب الأمريكي من هناك كان قد يكون مختلفا.

بدعوة من باكستان بن سلمان قد يلتقي طالبان أفغانستان الخليج أونلاين
بدعوة من باكستان بن سلمان قد يلتقي طالبان أفغانستان الخليج أونلاين from alkhaleejonline.net
نمایندگان دولت افغانستان و مذاکره‌کنندگان طالبان روز شنبه در دوحه قطر با یکدیگر ملاقات کردند. وفى خريف عام 1996، استولت طالبان على كابول وأعلنت أفغانستان إمارة إسلامية. طالبان قُساة.نسأل الله أن يبعدهم عنا. در ادامه پیش‌روی‌های نیروهای طالبان، خبرگزاری‌ها از تصرف شهر جلال‌آباد، پنجمین شهر پرجمعیت افغانستان. نیروهای طالبان در یک هفته اخیر به سرعت توانستند بیش از ۱۰ مرکز ولایت‌های افغانستان را به تصرف خود درآوردند. طالبان تسيطر على مدينة غربي أفغانستان دون قتال وقال عضو مجلس الولاية فضل الحق إحسان وممثلة الولاية في البرلمان الأفغاني فاطمة كوهستاني إن المسؤولين المحليين وقوات الأمن تخلوا عن وسط. خبرگزاری فرانسه از تصرف شهر غزنی واقع در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌غرب کابل توسط شبه‌نظامیان طالبان خبر داد. طالبان پس از تصرف افغانستان، از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ با نام امارت اسلامی افغانستان بر این کشور حکومت کرد.

حمل الرئيس الأمريكي السابق دونالد ترامب خلفه جو بايدن المسؤولية عن التقدم العسكري لحركة طالبان في أفغانستان، معتبرا أن الانسحاب الأمريكي من هناك كان قد يكون مختلفا.

نیروهای طالبان در یک هفته اخیر به سرعت توانستند بیش از ۱۰ مرکز ولایت‌های افغانستان را به تصرف خود درآوردند. وكان حكم طالبان وحشيا وقمعيا، فلم يكن للنساء أى حقوق تقريبا، وتم منعهن من التعليم وإجبارهن على ارتداء البرقع، وتم حظر الموسيقى والأشكال الأخرى. بر اساس گزارش‌ها از افغانستان، طالبان شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز را تصرف کرده است. همزمان با پیشروی طالبان و عقب‌نشینی نیروهای دولت افغانستان در پی خروج نیروهای آمریکایی از این کشور، ایران روز چهارشنبه 7 ژوئیه 2021، اعلام کرد میزبانی مذاکراتی میان نمایندگان طالبان و دولت کابل را بر عهده گرفت. سيطرت حركة طالبان الخميس على هرات غرب أفغانستان، والتي تعدّ ثالث مدن البلاد، فيما يعد محطة رئيسية في هجومها عقب السيطرة على مدينة غزنة الاستراتيجية التي جعلت عناصرها أقرب إلى كابول الواقعة على بعد 150 كيلومتر منها. درخواست شرکت برشنا از باشنده گان افغانستان. طالبان هرگز قادر به غلبه بر افغانستان نیستند. قال مسؤولان، اليوم الاثنين، إن مقاتلي حركة طالبان حاصروا مدينة غزنة بوسط أفغانستان واستولوا على منازل مدنيين لاستخدامها في قتال قوات الأمن، لتكون المدينة بذلك أحدث مركز حضري يتعرض لتهديدات المتطرفين. بعدما كثّفت هجماتها منذ الإعلان عن الانسحاب الأميركي، دعت حوالي 15 بعثة دبلوماسية في أفغانستان في بيان اليوم الاثنين، حركة طالبان إلى وقف هجومها المستمر في أنحاء البلاد، والذي يتعارض مع إعلان زعيمها بإجراء تسوية. در ادامه پیش‌روی‌های نیروهای طالبان، خبرگزاری‌ها از تصرف شهر جلال‌آباد، پنجمین شهر پرجمعیت افغانستان. خبرگزاری فرانسه از تصرف شهر غزنی واقع در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌غرب کابل توسط شبه‌نظامیان طالبان خبر داد. سيطرت حركة طالبان، على مدينة بل خمري التي تبعد 200 كليو متر شمال العاصمة كابول، وهي العاصمة الثامنة لولاية أفغانية تسقط في أيدي. گروه طالبان اعلام کرده‌ که شهر تالقان، مرکز ولایت تخار در شمال افغانستان نیز امروز یک شنبه ۱۷ اسد/۸ اوت به.

بعدما كثّفت هجماتها منذ الإعلان عن الانسحاب الأميركي، دعت حوالي 15 بعثة دبلوماسية في أفغانستان في بيان اليوم الاثنين، حركة طالبان إلى وقف هجومها المستمر في أنحاء البلاد، والذي يتعارض مع إعلان زعيمها بإجراء تسوية. شماری از بازرگانان می گویند که به تازه‌گی طالبان محصول هر تن آرد را در چشمه شیر از ۱۰۰ افغانی به ۱۵۰ افغانی بلند برده اند. پیشروی طالبان در افغانستان، احتمال سقوط دولت این کشور را افزایش داده است و حالا حتا واشنگتن نیز این موضوع را دور از امکان نمیداند. درخواست شرکت برشنا از باشنده گان افغانستان. واصلت حركة طالبان قضمها للمزيد من المناطق، ممسكة بمعابر أفغانستان مع الخارج، فبعد طاجيكستان وإمساكها بأهم معبر مع إيران، أطبقت الحركة أيضا على معبر مع تركمانستان، لتكون بذلك أمسكت بثلاث جهات من الحدود الأفغانية.

Jfyi1bnp7rzsxm
Jfyi1bnp7rzsxm from cdni.rt.com
أكدت حركة طالبان بعد سيطرتها على كابل أن البعثات الأجنبية ستكون في مأمن، بينما تواصل دول غربية وعربية إجلاء رعاياها ودبلوماسييها، كما أرسلت واشنطن تعزيزات عسكرية إضافية للمساعدة في إجلاء الأميركيين. شماری از بازرگانان می گویند که به تازه‌گی طالبان محصول هر تن آرد را در چشمه شیر از ۱۰۰ افغانی به ۱۵۰ افغانی بلند برده اند. سقوط حر في قبضة طالبان. در ۵ سال گذشته این اولین. نیروهای طالبان در یک هفته اخیر به سرعت توانستند بیش از ۱۰ مرکز ولایت‌های افغانستان را به تصرف خود درآوردند. افغانستان احزاب آلمانی از تهاجم طالبان در افغانستان ابراز نگرانی کردند. طالبان بعد از گرفتن تعدادی از مراکز ولایات ده‌ها هزار خانواده از مناطق شمال افغانستان، خانه‌ها و مزارعشان را رها کرده‌اند و در میادین و پارک‌های مراکز شهرهای بزرگ بخصوص در کابل روزها را به. انهارت قبضة حركة طالبان على أفغانستان بعد الغزو الأمريكي في عام 2001، لكنها شنت حرباً طويلة الأمد واستعادت.

برخی از نمایندگان احزاب در پارلمان.

سيطرت حركة طالبان، على مدينة بل خمري التي تبعد 200 كليو متر شمال العاصمة كابول، وهي العاصمة الثامنة لولاية أفغانية تسقط في أيدي. قال مسؤولان، اليوم الاثنين، إن مقاتلي حركة طالبان حاصروا مدينة غزنة بوسط أفغانستان واستولوا على منازل مدنيين لاستخدامها في قتال قوات الأمن، لتكون المدينة بذلك أحدث مركز حضري يتعرض لتهديدات المتطرفين. افغانستان؛ طالبان شهر غزنی را در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی کابل تصرف کردند. طالبان قُساة.نسأل الله أن يبعدهم عنا. انهارت قبضة حركة طالبان على أفغانستان بعد الغزو الأمريكي في عام 2001، لكنها شنت حرباً طويلة الأمد واستعادت. وفى خريف عام 1996، استولت طالبان على كابول وأعلنت أفغانستان إمارة إسلامية. در ۵ سال گذشته این اولین. ما بين هزائم واستسلام للقوات الحكومية، يواصل طوفان حركة طالبان ابتلاع عواصم ولايات أفغانستان، وسط محاولات لتأخير سقوط العاصمة كابول. بر اساس گزارش‌ها از افغانستان، طالبان شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز را تصرف کرده است. در ادامه پیش‌روی‌های نیروهای طالبان، خبرگزاری‌ها از تصرف شهر جلال‌آباد، پنجمین شهر پرجمعیت افغانستان. وكان حكم طالبان وحشيا وقمعيا، فلم يكن للنساء أى حقوق تقريبا، وتم منعهن من التعليم وإجبارهن على ارتداء البرقع، وتم حظر الموسيقى والأشكال الأخرى. خبرگزاری فرانسه از تصرف شهر غزنی واقع در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌غرب کابل توسط شبه‌نظامیان طالبان خبر داد. بعدما كثّفت هجماتها منذ الإعلان عن الانسحاب الأميركي، دعت حوالي 15 بعثة دبلوماسية في أفغانستان في بيان اليوم الاثنين، حركة طالبان إلى وقف هجومها المستمر في أنحاء البلاد، والذي يتعارض مع إعلان زعيمها بإجراء تسوية.

شماری از بازرگانان می گویند که به تازه‌گی طالبان محصول هر تن آرد را در چشمه شیر از ۱۰۰ افغانی به ۱۵۰ افغانی بلند برده اند. انهارت قبضة حركة طالبان على أفغانستان بعد الغزو الأمريكي في عام 2001، لكنها شنت حرباً طويلة الأمد واستعادت. بر اساس گزارش‌ها از افغانستان، طالبان شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز را تصرف کرده است. هرات، سومین شهر بزرگ افغانستان و. طالبان پس از تصرف افغانستان، از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ با نام امارت اسلامی افغانستان بر این کشور حکومت کرد.

W6usei0omc1sum
W6usei0omc1sum from ichef.bbci.co.uk
ویدیو/ ایستاده‌گی زنان ولایت غور در برابر ظلم طالبان. ما بين هزائم واستسلام للقوات الحكومية، يواصل طوفان حركة طالبان ابتلاع عواصم ولايات أفغانستان، وسط محاولات لتأخير سقوط العاصمة كابول. كشف تقرير رسمي أميركي نشر الخميس أن هجمات طالبان التي تضاعفت منذ توقيع اتفاق شباط/فبراير 2020 الذي مهّد لانسحاب القوات الأجنبية من أفغانستان، تشكل خطرا وجوديا بالنسبة للحكومة الأفغانية. سقوط حر في قبضة طالبان. بعدما كثّفت هجماتها منذ الإعلان عن الانسحاب الأميركي، دعت حوالي 15 بعثة دبلوماسية في أفغانستان في بيان اليوم الاثنين، حركة طالبان إلى وقف هجومها المستمر في أنحاء البلاد، والذي يتعارض مع إعلان زعيمها بإجراء تسوية. وكان حكم طالبان وحشيا وقمعيا، فلم يكن للنساء أى حقوق تقريبا، وتم منعهن من التعليم وإجبارهن على ارتداء البرقع، وتم حظر الموسيقى والأشكال الأخرى. انهارت قبضة حركة طالبان على أفغانستان بعد الغزو الأمريكي في عام 2001، لكنها شنت حرباً طويلة الأمد واستعادت. همزمان با پیشروی طالبان و عقب‌نشینی نیروهای دولت افغانستان در پی خروج نیروهای آمریکایی از این کشور، ایران روز چهارشنبه 7 ژوئیه 2021، اعلام کرد میزبانی مذاکراتی میان نمایندگان طالبان و دولت کابل را بر عهده گرفت.

تضمنت أيام عمل القابلة نورية هيا اجتماعات ومناقشات منتظمة مع أطباء من الرجال الذين يقررون العلاج للسكان المحليين وأولويات العيادة.

قال مسؤولان، اليوم الاثنين، إن مقاتلي حركة طالبان حاصروا مدينة غزنة بوسط أفغانستان واستولوا على منازل مدنيين لاستخدامها في قتال قوات الأمن، لتكون المدينة بذلك أحدث مركز حضري يتعرض لتهديدات المتطرفين. ویدیو/ ایستاده‌گی زنان ولایت غور در برابر ظلم طالبان. همزمان با پیشروی طالبان و عقب‌نشینی نیروهای دولت افغانستان در پی خروج نیروهای آمریکایی از این کشور، ایران روز چهارشنبه 7 ژوئیه 2021، اعلام کرد میزبانی مذاکراتی میان نمایندگان طالبان و دولت کابل را بر عهده گرفت. ما بين هزائم واستسلام للقوات الحكومية، يواصل طوفان حركة طالبان ابتلاع عواصم ولايات أفغانستان، وسط محاولات لتأخير سقوط العاصمة كابول. هرات، سومین شهر بزرگ افغانستان و. وكان حكم طالبان وحشيا وقمعيا، فلم يكن للنساء أى حقوق تقريبا، وتم منعهن من التعليم وإجبارهن على ارتداء البرقع، وتم حظر الموسيقى والأشكال الأخرى. كشف تقرير رسمي أميركي نشر الخميس أن هجمات طالبان التي تضاعفت منذ توقيع اتفاق شباط/فبراير 2020 الذي مهّد لانسحاب القوات الأجنبية من أفغانستان، تشكل خطرا وجوديا بالنسبة للحكومة الأفغانية. سيطرت حركة طالبان الخميس على هرات غرب أفغانستان، والتي تعدّ ثالث مدن البلاد، فيما يعد محطة رئيسية في هجومها عقب السيطرة على مدينة غزنة الاستراتيجية التي جعلت عناصرها أقرب إلى كابول الواقعة على بعد 150 كيلومتر منها. گروه طالبان اعلام کرده‌ که شهر تالقان، مرکز ولایت تخار در شمال افغانستان نیز امروز یک شنبه ۱۷ اسد/۸ اوت به. افغانستان احزاب آلمانی از تهاجم طالبان در افغانستان ابراز نگرانی کردند. طالبان در مرحله کسب قدرت است و زمانی که دست بالا را داشته باشد، روح مدارا و هم پذیری که در افغانستان به وجود آمده و همین‌طور جامعه مدنی نیم‌بندی که بوده قطعاً از بین خواهد رفت. طالبان هرگز قادر به غلبه بر افغانستان نیستند. طالبان پس از تصرف افغانستان، از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ با نام امارت اسلامی افغانستان بر این کشور حکومت کرد.

گروه طالبان چهارشنبه 7 ژوئیه 2021 اعلام کرد، طی حملات 24 ساعت گذشته این گروه علیه نیروهای دولتی افغانستان شمار دیگری از مناطق این کشور را به تصرف خود در آورده است طالبان. أعلنت حركة طالبان سيطرة مسلحيها على مقر ولاية هرات (غربي أفغانستان)، وكذلك على مقرات ولايات هلمند وقندهار وبادغيس وغزني، ليرتفع عدد مراكز الولايات التي أصبحت تحت سيطرتها إلى 13.